A tétel áttekintő adatai

Témavezető
dc.contributor.advisor
Gereben, Ferencné
Szerző
dc.contributor.author
Pongrácz, Kornélia 
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2019-01-17T13:54:18Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2019-01-17T13:54:18Z
Kiadás
dc.date.issued
2017
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/40455
Nyelv
dc.language
magyarhu_HU
Cím
dc.title
Többségi tanulók fogyatékossággal élő társakkal szembeni attitűdjének vizsgálatahu_HU
Típus
dc.type
doktori dolgozat
Nyelv
dc.language.rfc3066
hun
Nyelv
dc.language.rfc3066
eng
Nyelv
dc.language.rfc3066
hun
Jogok
dc.rights.holder
A doktori disszertációk szerzői jogvédelem alatt állnak, csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.hu_HU
Terjedelem
dc.format.page
230hu_HU
Doi azonosító
dc.identifier.doi
10.15476/ELTE.2017.181
Mtmt azonosító
dc.identifier.mtmt
30398247
Opac azonosító
dc.identifier.opac
https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-951388
Nyelv
dc.language.other
angolhu_HU
Nyelv
dc.language.other
magyarhu_HU
Tudományterület + Tudományág
dc.subject.discipline
Bölcsészettudományok/Nyelvtudományokhu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
CHILDREN WITH DISABILITIEShu_HU
Cím más nyelven
dc.title.translated
MEASURING THE ATTITUDES OF MAINSTREAM STUDENTS TOWARDS CHILDREN WITH DISABILITIEShu_HU
Besorolás
dc.type.genre
phdhu_HU
Jelleg
dc.type.resrep
Tudományoshu_HU
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.inst
ELTE PPK PHD/Neveléstudományi D. I.hu_HU
Védés napja
dc.date.defended
2018-05-15
Kulcsszó
dc.subject.hu
fogyatékossággal élőkhu_HU
Kulcsszó
dc.subject.hu
fogyatékossággal élő tanulókhu_HU
Típus
dc.type.type
doktori dolgozat
Kiadás éve
dc.description.issuedate
2017
Határozat kelte
dc.date.decreedate
2018-09-27
Benyújtás napja
dc.date.presented
2017


A tételhez tartozó fájlok

Többségi tanulók fogyatékossággal élő társakkal szembeni attitűdjének vizsgálata
Többségi tanulók fogyatékossággal élő társakkal szembeni attitűdjének vizsgálata
Többségi tanulók fogyatékossággal élő társakkal szembeni attitűdjének vizsgálata
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai