Show simple item record

Author
dc.contributor.author
Juhász, Éva 
Availability Date
dc.date.accessioned
2019-01-08T13:23:06Z
Availability Date
dc.date.available
2019-01-08T13:23:06Z
Release
dc.date.issued
2018
Abstract
dc.description.abstract
A nemzetközi profitorientált vállalatok CRM politikája egyre erőteljesebben összpontosít a társadalmi felelősségvállalásra. A dél-koreai Hyundai Card a közösségépítésre és a kultúra támogatására helyezi a hangsúlyt. Célja a bizalom kiépítése, amely hosszú távon hűséget és elégedettséget, tehát tartós bevételt biztosít a vállalat számára. Ennek érdekében alapították a négy Hyundai Card könyvtárat, amelyek nem nyilvánosak, de – éppen az ügyfélszerzés céljából – látogatásuk feltételei kedvezőek. A könyvtárak teljes jogú tagjai a vállalat ügyfelei, akik a kreditkártyájukat használják olvasó- és kölcsönzőjegyként. A példákból leszűrhető, hogy a vállalat igyekszik megszólítani azt a fogyasztói kört, akiket a hitelkártya és a könyvtár összeköt. A gyakorlat annyira új és egyedi, hogy még nem vizsgálták ezen innovatív CRM lehetséges faktorait. Jelen tanulmány az ország értékteremtő hagyományait, a kommersz filmek kultúraközvetítő szerepét, valamint a vállalat dinamikus szervezeti képességeit vizsgája.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
Akiket a hitelkártya és a könyvtár összeköt: a könyvtár mint a CRM eszköze a Hyundai Card gyakorlatábanhu_HU
Version
dc.description.version
megjelent változathu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Rights
dc.rights.holder
ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézethu_HU
Conference city
dc.description.city
Budapesthu_HU
Participation
dc.description.confpartytype
hazaihu_HU
Conference country
dc.description.country
Magyarországhu_HU
book author / editor
dc.identifier.bookauthors
Kiszl Péter; Csík Tiborhu_HU
Address Book
dc.identifier.booktitle
Valóságos könyvtár – könyvtári valósághu_HU
Doi ID
dc.identifier.doi
10.21862/vkkv2018.321
Last Page
dc.identifier.lpage
328hu_HU
First Page
dc.identifier.spage
321hu_HU
Place of publication
dc.publisher.place
Budapesthu_HU
access
dc.rights.access
hozzáférhetőhu_HU
Class
dc.type.genre
publikáció/alkotáshu_HU
Type
dc.type.resrep
tudományoshu_HU
Author
dc.contributor.inst
ELTE szervezeti egységen kívülihu_HU
Conference beginning
dc.date.confstartdate
2017-11-27
End Meeting
dc.date.confenddate
2017-11-28
Conference organizer organization
dc.contributor.org
ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézethu_HU
Keywords
dc.subject.hu
Valóságos könyvtár – könyvtári valósághu_HU
Keywords
dc.subject.hu
CRMhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
Hyundai Cardhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
Costumer Relationship Managementhu_HU
Rent
dc.publisher.name
ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézethu_HU
Type
dc.type.type
könyvfejezethu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2018hu_HU


Files in this item

Akiket a hitelkártya és a könyvtár összeköt: a könyvtár mint a CRM eszköze a Hyundai Card gyakorlatában
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record