Az óvodáskori beszédzavarokról
Megjelenés dátuma: 2018
Kulcsszó: early childhood
language development
speech recognition
early detection
therapy
óvodáskor
nyelvfejlődés
beszédzavara
korai felismerés
terápia
Gyermeknevelés
language development
speech recognition
early detection
therapy
óvodáskor
nyelvfejlődés
beszédzavara
korai felismerés
terápia
Gyermeknevelés
DOI: 10.31074/201839398
Absztrakt:
A nyelv az emberek közötti kapcsolattartás és információcsere eszköze, az eredményes iskolai
tanulás feltétele. A beszédzavarok korai felismerése és terápiája a logopédia kiemelt feladata.
Tanulmányomban az óvodáskorban leggyakrabban előforduló beszédzavarokat mutatom be.
Abstract:
Language is a way of communicating and exchanging information among people, a prerequisite
for effective schooling. Early detection and therapy of speech disorders is a priority task of
speech therapy. In this study the most common speech disorders in preschool age are presented.