A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Kang, Jacho 
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2018-12-06T11:26:56Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2018-12-06T11:26:56Z
Kiadás
dc.date.issued
2009
Kivonat
dc.description.abstract
Adaptált digitalizált tartalom. A Speciális Hallgatói Ügyeket Támogató Iroda a fogyatékossággal élő hallgatók megsegítése céljából tankönyveket adaptál. A tananyag akadálymentes, adaptált változata az arra jogosult (a fogyatékosügyi koordinátoroknál regisztrált) hallgatók számára érhető el.hu_HU
Nyelv
dc.language.iso
angolhu_HU
Cím
dc.title
The Ur-History of Media Space: Walter Benjamin and the Information Industry in Nineteenth-Century Parishu_HU
Változat
dc.description.version
megjelent változathu_HU
Nyelv
dc.language.rfc3066
eng
Jogok
dc.rights.holder
© Minden jog fenntartva. Speciális Hallgatói Ügyeket Támogató Iroda (SHÜTI)hu_HU
Kivonat angolul
dc.description.abstracteng
This essay is primarily concerned with Walter Benjamin's analysis of the newspaper as a media space with reference to privatization of urban space, industrialization of public communication, and mediazation of public space in nineteenth-century Paris. I seek to show how the information industry brought about the fundamental changes in literary practice, intellectual activity, and the formation of a new social subject. I also demonstrate how Benjamin's rich illustration of the complex dynamics of media space in the nineteenth century largely avoids the shortcomings of oversimplification embedded in the analysis of the bourgeois public sphere. In doing so, I argue Benjamin's critical analysis that the newspaper provides a systematic framework by which to examine the intersection between the media space and the urban experience in a digitalhu_HU
Füzetszám
dc.identifier.issue
2hu_HU
Folyóirat
dc.identifier.jtitle
International Journal of Politics, Culture, and Societyhu_HU
Utolsó oldal
dc.identifier.lpage
248hu_HU
Első oldal
dc.identifier.spage
231hu_HU
Kötetszám
dc.identifier.volume
22hu_HU
Hozzáférés
dc.rights.access
hozzáférhetőhu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
media spacehu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
phantasmagoriahu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
urban spacehu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
spectaclehu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
storytellinghu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
informationhu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
newspaperhu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
communicationhu_HU
Kulcsszó angolul
dc.subject.en
mediated public spherehu_HU
Besorolás
dc.type.genre
publikáció/alkotáshu_HU
Jelleg
dc.type.resrep
tudományoshu_HU
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.inst
ELTE szervezeti egységen kívülihu_HU
Kulcsszó
dc.subject.hu
adaptált tartalom
Típus
dc.type.type
folyóiratcikkhu_HU
Kiadás éve
dc.description.issuedate
2009hu_HU


A tételhez tartozó fájlok

The Ur-History of Media Space: Walter Benjamin and the Information Industry in Nineteenth-Century Paris
The Ur-History of Media Space: Walter Benjamin and the Information Industry in Nineteenth-Century Paris
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai