Speciális nevelési igényű tanulók integrációs lehetőségei Tamási mikro-térség általános iskolájában
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: szakdolgozat
speciális nevelési igényű gyermekek integrált nevelés
speciális nevelési igényű gyermekek integrált nevelés
Könyvtári katalógus link: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=757165
Absztrakt:
Dolgozatom során, az elméleti áttekintést követően, a Tamási mikro-térség általános iskolás beszédfogyatékos gyermekeinek integrációs lehetőségeit szeretném bemutatni. Vizsgálatom eredményei alapján szeretném megtudni, hogy az adott mikro-térség
intézményegységében hogyan valósul meg az integráció, hogyan készültek fel a speciális nevelési igényű gyermekek fogadásra, s azon belül is a beszédfogyatékosok integrált oktatására-nevelésére.