Tanulási-, valamint aktivitás- és figyelemzavarral küzdő tanulók egy integráló intézményben
Date: 2011
Subject: tanulási zavar
integrált nevelés
figyelemzavar
fogyatékosságügy
gyógypedagógia
szakdolgozat
integrált nevelés
figyelemzavar
fogyatékosságügy
gyógypedagógia
szakdolgozat
Link to Library Catalogue: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=756518
Abstract:
Dolgozatom egyik célja az, hogy bemutassam, a mi intézményünkben a gyerekek hogyan tudják elfogadni azokat tanulási zavarral bíró tanulókat akik valamilyen mértékű figyelemzavarral, viselkedészavarral is küzdenek. A befogadó osztályközösség mily módon nyújt segítséget esetleg elutasítást bizonyos szempontból hátrányban lévő társuknak. Másik célom pedig, hogy fényt derítsek arra, hogy a szülők többnyire előnyét vagy hátrányát látják-e az integrációnak.