Consultant dc.contributor.advisor | Szekeres, Ágota | |
Author dc.contributor.author | Varga, Réka | |
Availability Date dc.date.accessioned | 2018-06-22T12:45:21Z | |
Availability Date dc.date.available | 2018-06-22T12:45:21Z | |
Release dc.date.issued | 2010 | |
uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/38316 | |
Abstract dc.description.abstract | Dolgozatomat két nagy egység köré építem. Az első nagy egység az elméleti összegzés. Ebben egyrészt az integrációval, másrészt a szociális kompetenciával kapcsolatos tanulmányokat, a kapcsolódó szakirodalmakat és a saját tapasztalataimat rendszerezem. A másik nagy részt az Óbudai Nagy László Általános Iskola három osztályában tanuló integrált gyermekek szociális helyzetének gyakorlati vizsgálata és értékelése adja. Majd dolgozatomat az elmélet és a gyakorlat alapján kikristályosodó összegzéssel zárom. | hu_HU |
Language dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Title dc.title | Az integrált gyermekek szociális helyzete az osztályban | hu_HU |
Language dc.language.rfc3066 | hun | |
Scope dc.format.page | 84 | hu_HU |
Opac ID dc.identifier.opac | http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=743617 | |
Author dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | tanulásban akadályozott gyermekek | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | integrált nevelés | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | szociometriai felmérés | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | fogyatékosságügy | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | gyógypedagógia | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Type dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Release Date dc.description.issuedate | 2010 | hu_HU |
Student's vocational, professional, specialization dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
This item appears in the following Collection(s)
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [623]