A testséma és a téri orientáció fejlesztésének jelentősége és lehetőségei 5-7 éves gyermekek esetén a tanulási zavarok kialakulásának megelőzése céljából
Megjelenés dátuma: 2010
Kulcsszó: szakdolgozat
testséma
óvodáskor
testséma
tanulási zavar
testséma
óvodáskor
testséma
tanulási zavar
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000743597
Absztrakt:
Tudjuk a szakirodalomból, hogy a prevenció sokkal hatékonyabb, mint a reedukáció. Az óvodákban mégsem dolgoznak jelentős számban fejlesztő szakemberek. Így érthető, hogy egyre többen gondolják úgy, hogy fontos az óvodáskori megelőzés lehetőségeinek kihasználása. Ezzel, ha meg nem is szüntethetjük, de jelentős mértékben csökkenthetjük a hiányosságokat, „károkat”.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Páliné Bernáth Márta.pdf
Méret: 4.755Mb
Formátum: PDF