Bevezetés a programozás világába játékos formában - Androidos applikáció gyermekeknek
Date: 2017-12-15
Subject: Game
Android
application
labyrinth
coding basics
Játék
Android
applikáció
labirintus
programozási alapok
Android
application
labyrinth
coding basics
Játék
Android
applikáció
labirintus
programozási alapok
Abstract:
Az Androidos játék célja, hogy a játékos egyre nehezedő pályákon a kiindulópontból eljusson a célba. Ezt úgy teheti meg, hogy a 2 dimenziós labirintusszerű pályán mozgó figurát irányítja, az irányítás módja pedig utasítások sorozatával történik. Ezeket az utasításokat a játékos előre adott készletből választja ki, majd azokat az arra kijelölt helyre egymás után elhelyezve, és gombnyomássla elindítva a figura elindul a start mezőről, és helyes megoldás esetén a célba jut. Kezdetekben az utasítások és a pálya egyszerűbb elemelkből áll - (jobbra, balra, felfelé, lefelé mozgás, akadáylok kikerülése), majd fokozatosan tűnnek fel bonyolultabb utasítások, illetve pályaelemek (a ciklusok és az elágazások szemléltetésére)
Abstract:
The purpose of thios android game is to help the character reaching the target by navigating it through a 2-dimensional labyrinth. The character is controlled by instructions which can be selected from a pre-definned action list. The implementation of selected action list starts by button-click, which makes the character walk on the board towards the target. In the beginning, the board and the available actions contain simple elements (for instance empty fields, walls, and the option of movingg up, down, left and right), but the levels become even more difficult by the introduction of new elements (for the demonstration of selections and loops)