A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Németh, András 
Szerkesztő
dc.contributor.editor
Bolle, 
Szerkesztő
dc.contributor.editor
Halbeis, 
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2016-07-21T13:00:20Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2016-07-21T13:00:20Z
Kiadás
dc.date.issued
2016
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/32126
Nyelv
dc.language
Német
Kiadó
dc.publisher
Garamond Verlag
Cím
dc.title
Die Rolle des Herbartianismus in der Gründung der ungarischen Pädagogik und Gymnasiallehrerbildung in der 2. Hälfte des 19. Jahrhunderts
Típus
dc.type
könyvfejezet
Változtatás dátuma
dc.date.updated
2016-07-21T12:54:32Z
Nyelv
dc.language.rfc3066
ger
Terjedelem
dc.format.page
153-166
Könyv címe
dc.identifier.booktitle
Wie lernt man erziehen? Zur Didaktik der Pädagogik
Mtmt azonosító
dc.identifier.mtmt
3040959
Kiadás éve
dc.description.issuedate
2016
Szerző intézménye
dc.contributor.department
ELTE/PPK/Neveléstudományi Intézet [2015.08.31]


A tételhez tartozó fájlok

Die Rolle des Herbartianismus  in der Gründung der ungarischen Pädagogik und Gymnasiallehrerbildung in der 2. Hälfte des 19. Jahrhunderts
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai