Search
Now showing items 1-10 of 1497
Title: „Mondj igent magadra!” ─ Egy nemzetközi program adaptálása
Author:
Date: 2021-04-20
Submitted: 2022-07-06
(2021-04-20)
Egy nemzetközi Kutatóműhely tagjaiként egy magyarországi iskola negyedik évfolyama számára adaptáltunk egy programot, amely Howard Gardner többszörös intelligencia elméletére épült és a „Mondj igent magadra!” címet kapta. ...
Title: „Mitől jó egy gyermekdal?” Népi gyermekjátékdallamok és komponált gyermekdalok (összehasonlító elemzés)
Author:
Date: 2022-04-20
Submitted: 2023-07-18
(2022-04-20)
Dolgozatomban leírom, milyen módon hat gyermekekre a zene, egészen a magzati kortól. Számos dalt és mondókát mutatok be, mely nagy mértékben elősegíti a gyermekek testi és szellemi fejlődését. Elemzés segítségével bemutatom ...
Title: „De miért pont a népzene?” A kisgyermekek zenei anyanyelve – népdalok, népi gyermekjátékok jelentősége
Author:
Date: 2021-04-17
Submitted: 2022-07-06
(2021-04-17)
A dolgozatom fő témája a kisgyermekek zenei nevelése népzene által. A dolgozat célja a népi gyermekdalok, népi mondókák és gyermekjátékok hatásának vizsgálata. A kutatásomhoz interjút és írásbeli kérdőív módszert alkalmaztam. ...
Title: „De miért pont a népzene?” A kisgyermek zenei anyanyelve – a népdalok, népi gyermekjátékok, a Kerekítő jelentősége, hatása a fejlődésre
Author:
Date: 2022-04-19
Submitted: 2023-07-18
(2022-04-19)
A szakdolgozatom az ölbéli játékok elengedhetetlen hatásairól szól. A dolgozat célja az, hogy ezeket a fontos hatásokat ismertessem, és a kutatás célja, hogy felmérjem, a családokban és a bölcsődékben a szülők és a ...
Title: „De miért pont a népzene?” A kisgyermek zenei anyanyelve – a népdalok, népi gyermekjátékok jelentősége
Author:
Date: 2022-04-17
Submitted: 2023-07-18
(2022-04-17)
Dolgozatom fő kérdése: mi a relevanciája napjainkban a népi gyermekdaloknak, mondókáknak. A kutatásomhoz két módszert választottam: strukturált interjút készítettem három szakemberrel, akik elméleti és gyakorlati ismerői ...
Title: „Aki nem lép egyszerre…” Az egyenletes lüktetés és a ritmusérzék fejlesztése kisgyermekkorban
Author:
Date: 2022-04-15
Submitted: 2023-07-18
(2022-04-15)
Szakdolgozatommal próbálom megmutatni a két ország bölcsődei nevelésének hasonlóságait és különbségeit. Részletesen bemutatom a két nemzet intézményét, nevelési módszereit és technikáit. Főként a bölcsődei zenei nevelés ...
Title: „Aki nem lép egyszerre…” Az egyenletes lüktetés és a ritmusérzék fejlesztése kisgyermekkorban
Author:
Date: 2022-04-18
Submitted: 2023-07-18
(2022-04-18)
Szakdolgozatom fő témája az egyenletes lüktetés és ritmusérzék kisgyermekkori fejlesztési lehetőségeinek bemutatása. Dolgozatomban választ keresek arra a kérdésre, hogy a bölcsődében dolgozó kisgyermeknevelők mennyire ...
Title: „Aki nem lép egyszerre…” Az egyenletes lüktetés és a ritmusérzék fejlesztése kisgyermekkorban
Author:
Date: 2022-04-12
Submitted: 2023-07-18
(2022-04-12)
A dolgozatomban végzett kutatásommal összehasonlítom a normál ütemben fejlődő, és az autizmus spektrumzavarral élő gyermekek bölcsődei ének-zenei tevékenység alatti aktivitását, valamint megfigyelem a ritmus és egyenletes ...
Title: „Aki nem lép egyszerre…” Az egyenletes lüktetés és a ritmusérzék fejlesztése kisgyermekkorban
Author:
Date: 2021-04-20
Submitted: 2022-07-06
(2021-04-20)
A szakdolgozatom a ritmusérzék fejlesztésének fontosságát, és a bölcsődei ének-zenei nevelés témáját járja körül. A dolgozatom célja összegyűjteni a ritmusérzék fejlesztésére alkalmas módszereket, tevékenységeket, valamint ...
Title: „Aki nem lép egyszerre…” Az egyenletes lüktetés és a ritmusérzék fejlesztése kisgyermekkorban
Author:
Date: 2021-04-16
Submitted: 2022-07-06
(2021-04-16)
Célom az volt, hogy a szakirodalmak feltárása mellett átfogó képet kapjak a gyakorlati ritmusérzék fejlesztésről. Hipotézisem, hogy a bölcsődei nevelésben nagy hangsúlyt fektetnek a ritmusérzék fejlesztésre. Kutatási ...