Search
Now showing items 1-10 of 15
Title: Fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei nagycsoportos óvodás gyemekek esetében
Author:
Date: 2020-11-16
Submitted: 2022-08-01
(2020-11-16)
Dolgozatom célja, hogy bemutassam egy jelenleg még kísérleti stádiumban lévő program fejlesztési lehetőségeit tipikus fejlődésű nagycsoportos életkorú gyermekeknél fonológiai tudatosságuk terén. A fejlődés nem a véletlen ...
Title: Fonológiai tudatosság fejlesztésének hatása nagycsoportos óvodások körében Tóalmáson
Author:
Date: 2020-11-16
Submitted: 2022-08-01
(2020-11-16)
Dolgozatomban meg szeretném vizsgálni, hogy a nagycsoportos óvodások fonológiai tudatossága milyen szinten van és az hogyan fejlődik spontán, illetve fonológiai tudatosság fejlesztő program hatására. Célom az, hogy az ...
Title: Az olvasás előkészítése az óvodai Mesezene Módszerrel
Author:
Date: 2020-05-11
Submitted: 2021-02-23
(2020-05-11)
A Mesezene Módszer óvodai moduljának fonológiai tudatosságra gyakorolt hatásának vizsgálata, egy a Módszerben részesült, és egy kontrollcsoport vizsgálata által.
Title: A Mesezene módszer óvodás moduljának hatásai községekben
Author:
Date: 2019
Submitted: 2021-11-24
(2019)
A szakdolgozat fókuszában a Mesezene módszer óvodai moduljának a fonológiai tudatosság tükrében végzett hatásvizsgálata áll, melyet községekben történő pilot jellegű tesztfelvételekkel igyekezett megvalósítani.
Title: A Mesezene módszer óvodai moduljának hatásvizsgálata a fonológiai tudatosság tekintetében
Author:
Date: 2019
Submitted: 2021-10-27
(2019)
A gyermekek megfelelő időben megkezdett nyelvi tudatosságának fejlesztése nagy mértékben befolyásolhatja későbbi írott nyelvi képességeiket. Éppen ezért nagyon fontos, hogy mindehhez megfelelő eszközök álljanak rendelkezésre. ...
Title: A fonológiai tudatosság vizsgálata és fejlesztése nagyóvodás gyermekek esetében
Author:
Date: 2014
Submitted: 2020-06-12
(2014)
A korai, óvodáskori fonológiai tudatosság célzott fejlesztésének van-e kiemelkedő hatása a gyermekek fonológiai tudatosságának fejlődésében? Hatásos lenne-e ezzel a területtel kiemelten foglalkozni a nagycsoportos óvodások ...
Title: A fonológiai tudatosság fejlődésének és az artikulációs zavarok összefüggésének vizsgálata 5-6 éves óvodáskorú gyermekek körében
Author:
Date: 2016
Submitted: 2021-06-17
(2016)
A dolgozat elsősorban az 5-6 éves korú gyermekek különböző nyelvi, azon belül is a fonológiai tudatosság fejlettségének bemutatására, vizsgálati eredményekkel történő alátámasztására keresi a válaszokat, különös tekintettel ...
Title: A fonológiai tudatosság fejlődése és fejlesztési lehetőségei óvodás korú gyermekek esetében
Author:
Date: 2017
Submitted: 2021-06-23
(2017)
28 óvodás gyermek fonológiai tudatosság képességének felmérése, majd ebből 14 gyermek 3 hónapon keresztül történő célirányos fejlesztése az óvodapedagógusokkal közösen.
Title: A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei óvodás korú gyermekek esetében
Author:
Date: 2020-11-15
Submitted: 2022-08-01
(2020-11-15)
Dolgozatomban bizonyítani szeretném, hogy a Hangzó Híd nevű fejlesztő program használatával jelentős eredményeket lehet elérni a nagycsoportos óvodás korú gyermekek fonológiai tudatosságának fejlesztésében. Összefüggéseket ...
Title: A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei nagyóvodás gyermekek esetében
Author:
Date: 2020-11-15
Submitted: 2022-08-01
(2020-11-15)
Gyógypedagógusként, logopédusként elengedhetetlenül fontosnak tartom a fonológiai tudatosság fejlesztését. Különösképpen hálás vagyok, hogy becsatlakozhattam Sósné Pintye Mária tanárnő kísérleti programjába, és profitálhattak ...