Keresés
5 találatból megjelenítve: 1-5
Cím: Mesezene módszer óvodai moduljának bemutatása
Szerző:
Dátum: 2015
Feltöltve: 2021-01-23
(2015)
Jelen szakdolgozatom fókuszában a Mesezene módszer bemutatásának részeként az olvasás-előkészítését és az óvoda - iskola átmenetet elősegítő óvodai modul ismertetése áll.
Szakdolgozatomban bemutatom az egyes módszerelemek ...
Cím: A fonológiai tudatosság vizsgálata és fejlesztése nagycsoportos óvodás korban - Egy budapesti óvodában végzett vizsgálat és fejlesztés eredményei
Szerző:
Dátum: 2015
Feltöltve: 2020-07-27
(2015)
Alapképzésen írt szakdolgozatomat is a fonológiai tudatosság témakörében írtam. Tekintettel arra, hogy előző alkalommal a tervekkel ellentétben sajnos nem sikerült a gyerekek fonológiai tudatosságának fejlesztését is végre ...
Cím: A fonológiai tudatosság vizsgálata és fejlesztése nagycsoportos óvodás gyermekeknél
Szerző:
Dátum: 2015
Feltöltve: 2020-07-27
(2015)
Szakdolgozatomban előbb elméleti áttekintést szeretnék nyújtani magáról a fonológiai tudatosságról és az ahhoz kapcsolódó képességekről. Ezután ismertetem az általam összeállított feladatsort a fonológiai tudatosság ...
Cím: A fonológiai tudatosság mérése, fejlesztése nagycsoportos óvodás gyermekeknél
Szerző:
Dátum: 2015
Feltöltve: 2020-11-04
(2015)
Dolgozatom kulcsfogalma a fonológiai tudatosság.
Céljaim között szerepelt egy olyan fejlesztő program használata, mellyel megelőzhetőek a későbbi iskolai olvasási nehézségek, zavarok. Kíváncsi voltam, milyen mértékben ...
Cím: A fonológiai tudatosság fejlődése nagyóvodás és kisiskolás korban - Longitudinális vizsgálat nagycsoportos és első osztályos gyermekeknél
Szerző:
Dátum: 2015
Feltöltve: 2020-07-27
(2015)
Szakdolgozatom fő témájául a fonológiai tudatosság szolgál.
Szakdolgozatomban először egy elméleti áttekintésből szeretnék kiindulni. Ezt követi az általam összeállított
vizsgálóeljárás ismertetése, melyet a témában ...