Keresés
1 találatból megjelenítve: 1-12
Cím: English Language Children’s Literature as a Springboard for Teacher-Researcher International Collaboration
Szerző: ; ; ;
Dátum: 2021
Feltöltve: 2021-07-19
(2021)
A jelen cikk az Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (Uvic-UCC) és az Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar (ELTE TÓK) négy oktatójának az angol nyelvű gyermekirodalom területén végzett ...
Cím: A korai célnyelvi fejlesztés helyzete a magyar óvodákban: nemzetiségi és idegennyelvi programok és szolgáltatások
Szerző: ; ;
Dátum: 2023
Feltöltve: 2023-08-16
(2023)
Cím: A tanítási gyakorlat alternatív megközelítései: jelenléti, távolléti és hibrid megoldások a koronavírus-járvány idején
Szerző: ;
Dátum: 2021
Feltöltve: 2023-08-16
(2021)
Cím: Online education and ‘best’ practices in foreign language teacher’s education during the 2020/2021 lockdown period
Szerző: ; ; ; ; ;
Dátum: 2021
Feltöltve: 2023-08-16
(2021)
Cím: Third-Culture Kids in early childhood education
Szerző: ;
Dátum: 2022
Feltöltve: 2023-08-16
(2022)
Cím: Pedagógusnézetek megismerésének lehetőségei a kétnyelvi pedagógusképzés és továbbképzés kontextusában
Szerző:
Dátum: 2016
Feltöltve: 2021-07-02
(2016)
A pedagógusképzés célja és feladata a laikus pedagógiai vélekedések, nézetek (beliefs) feltárása, ütköztetése és szükség szerint megváltoztatása. A cikk először a szakirodalmi hátteret vázolja fel a nézetek fogalmának ...
Cím: Kétnyelvi pedagógusképzésben részt vevő hallgatók nézeteinek megjelenése kreatív vizuális alkotásaikban
Szerző:
Dátum: 2013
Feltöltve: 2021-07-02
(2013)
Cím: A korai kétnyelvűség támogatására szolgáló pedagóguskompetenciák és pedagógusképzés
Szerző:
Dátum: 2013
Feltöltve: 2018-12-10
(2013)