Search
Now showing items 1-10 of 30
Title: Társas interakciók megfigyeléses vizsgálata integráló óvodai csoportokban
Author:
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
Jelen tanulmány fókuszában az integráló óvodai csoportok társas kapcsolatának vizsgálata áll. Az integráció szociális aspektusa kiemelten fontos annak eredményessége szempontjából. A kutatás célja integráló csoportokba ...
Title: Óvodás gyermekek csoportszobai térhasználatának vizsgálata a térszintaxis módszerével
Author: ; ;
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
Az óvodai csoportszobák vizsgálata kiemelt jelentőségű a koragyermekkori kutatások világában. Az óvoda mintát kínálhat, megannyi más mellett, a szociofizikai térrel való hatékony kapcsolat, a szociofizikai téri kompetencia ...
Title: Observing young children’s play: a brief review
Author:
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
Title: Vegyes vagy azonos életkorú óvodai csoport? Pedagógiai kérdések és a szülői döntés dilemmái
Author: ;
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
A magyar köznevelési rendszer egyik sajátossága, hogy az óvodai nevelés 2015 szeptemberétől már hároméves kortól kötelező. A statisztikai adatok a vegyes életkorú csoportok növekvő tendenciáját mutatják nemzeti szinten ...
Title: Az élethosszig tartó tanulás megalapozása óvodás és kisiskolás korban. Óvodapedagógusok és tanítók vélekedésének vizsgálata kvalitatív módszerrel
Author:
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
Az élethosszig tartó tanulás (LLL), mint oktatáspolitikai cél már az ezredforduló idején megjelent a köznevelés területén is, mely kitér arra, hogy a legkorábbi életszakasztól kezdve olyan kompetenciákkal, képességekkel, ...
Title: Brief introduction of preschools and preschool teacher training in Hungary
Author: ;
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
Title: IKT-eszközök használata óvodás korban – egy szülői kérdőív nyílt végű tételeinek kódolása EKOD-makrócsomaggal
Author: ; ; ;
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
A pedagógiai szituációk vizsgálatakor bizonyos esetekben elkerülhetetlen, hogy írásbeli kikérdezéskor nyílt végű tételeket alkalmazzunk. Bár azok sokkal több információt szolgáltathatnak egy adott kutatási problémáról, ...
Title: Márkus Éva és Trentinné Benkő Éva: A korai idegennyelvi fejlesztés elmélete és gyakorlata: Konferenciaelőadások és háttértanulmányok. ELTE Eötvös Kiadó. Budapest. 2014, ISBN 978-963-284-580-7
Author:
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
Title: A kisgyermekkori elégedettség prediktív erejének longitudinális vizsgálata
Author:
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
A kvalitatív és kvantitatív integrált kutatási metódust választva – amelynek során folyamatosan reflektáltam a vizsgálat mozzanataira, állandó kontroll alatt tartva az adatfelvétel és az adatelemzés folyamatát – bíztam ...
Title: „Google-bácsi mindent tud” – eredmények és tapasztalatok az óvodások digitális eszköz- és internethasználatának vizsgálatáról
Author:
Date: 2019
Submitted: 2021-07-02
(2019)
Jelen tanulmányomban egy olyan kutatásomat mutatom be, amit óvodás gyerekekkel végeztem el a korosztály digitalis eszköz- és internethasználatával kapcsolatban. A téma mélyebb összefüggéseinek megismerése miatt kifejezetten ...