A környezetbarát tisztító- és mosószerek piacának szegmentálása az X és Y generációs fogyasztók preferenciáinak és értékítéletének tükrében
Date: 2021-12-12
Subject: szakdolgozat
zöld attitűdök
zöld szkepticizmus
létrázás intejrú technika
faktoranalízis
zöld szakadék
percepciók
környezetbarát tisztítószer
környezetbarát mosószer
zöld attitűdök
zöld szkepticizmus
létrázás intejrú technika
faktoranalízis
zöld szakadék
percepciók
környezetbarát tisztítószer
környezetbarát mosószer
Abstract:
A tanulmány célja, hogy feltárja a környezetbarát tisztító- és mosószerek vásárlási és döntési folyamatában jelenlévő kockázatokat, annak érdekében, hogy megfelelő segítséget nyújtson a marketing szakemberek számára, amikor zöld marketing stratégiákat dolgoznak ki abból a célból, hogy csökkentsék a fogyasztók zöld szkepticizmusát.