Keresés
5 találatból megjelenítve: 1-5
Cím: Enyhén és középsúlyosan értelmi fogyatékos tanulók együttnevelése egy intézmény gyakorlata alapján
Szerző:
Dátum: 2016
Feltöltve: 2021-05-04
(2016)
Az értelmileg akadályozott tanulók iskolai integrációjának Magyarországon történő megvalósulása, az enyhén és a középsúlyosan értelmi fogyatékos tanulók együttnevelése. Esetükben vajon hogyan valósítható meg az együttnevelés, ...
Cím: Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális szempontú beilleszkedése - bekapcsolódás egy longitudinális vizsgálatba
Szerző:
Dátum: 2016
Feltöltve: 2021-06-16
(2016)
A dolgozat megpróbál képet adni az integráltan tanuló enyhén értelmi fogyatékos kisiskolás gyermekek szociális beilleszkedéséről a magyar köznevelésben.
Cím: Nem viszonzott rokonszenvi választások és a magányos helyzet alakulásának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló közösségekben
Szerző:
Dátum: 2016
Feltöltve: 2021-06-11
(2016)
A szakdolgozat témája az integrált tanulókat nevelő közösségek, ezen belül a magányos helyzet alakulása. A szociometria segítségével képet kaphatunk az osztályközösségek alakulásáról, arról, hogy kik kerültek az osztály ...
Cím: A szociometriai helyzet és az énkép kapcsolati relevanciájának vizsgálata integráló közösségekben
Szerző:
Dátum: 2016
Feltöltve: 2021-06-14
(2016)
A kutatás fő vizsgálódási témája, hogy van-e kapcsolati relevanciája az énképnek és közösségben betöltött szerepnek. A magányos helyzet, a peremre való kerülés mennyiben befolyásolja a gyermekek önértékelését és lehet-e ...
Cím: Nem viszonzott rokonszenvi választások és a magányos helyzet alakulásának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló közösségekben
Szerző:
Dátum: 2016
Feltöltve: 2021-06-10
(2016)
A dolgozat szociometriai mutatók segítségével próbálja feltérképezni 11 általános iskolai osztály (4. 5. és 6.) közösségi helyzetét, a társas kapcsolataik alakulását, különös tekintettel a magányos helyzet és a nem viszonzott ...