ELTE logó magyar
    • English
    • magyar
  • English 
    • English
    • magyar
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine results.

Now showing items 1-10 of 18860

  • Ordering:
  • Importance
  • Title ascendent
  • Title descentdant
  • Issue date ascendent
  • Issue date descendant
  • One page results:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
A korai nyelvfejlődési elmaradások kategóriáinak vizsgálata

Title: A korai nyelvfejlődési elmaradások kategóriáinak vizsgálata 
Author: Bányai, Réka
Date: 2016
Submitted: 2021-04-08
Bányai, Réka (2016)
Dolgozatomban bölcsődés korú gyermekek nyelvelsajátítási folyamatait vizsgálom. Átlagosan 32 hónapos gyermekek beszédmegértését és expresszív kommunikációját elemzem az általam választott vizsgálati eszközökkel. Nem ...
A kortársak közti kommunikáció vizsgálata AAK-használó tanulók körében

Title: A kortársak közti kommunikáció vizsgálata AAK-használó tanulók körében 
Author: Bányai, Eszter
Date: 2016
Submitted: 2021-04-08
Bányai, Eszter (2016)
Kutatásom célja az volt, hogy kiderítsem, mi történik akkor, amikor mindkét fél AAK-s eszközt használ és verbális úton történő kommunikációs segítségre nincs lehetőség. Meg akartam vizsgálni, hogy ha az ilyen interakciók ...
Családban élő súlyosan-halmozottan fogyatékos személy gyógypedagógiai megsegítésének lehetőségei - Egy súlyosan-halmozottan fogyatékos fiatalember életútjának bemutatása - esetfeldolgozás

Title: Családban élő súlyosan-halmozottan fogyatékos személy gyógypedagógiai megsegítésének lehetőségei - Egy súlyosan-halmozottan fogyatékos fiatalember életútjának bemutatása - esetfeldolgozás 
Author: Balogh-Gyüre, Laura Lilla
Date: 2016
Submitted: 2021-04-08
Balogh-Gyüre, Laura Lilla (2016)
Szakdolgozatomban egy súlyosan-halmozottan fogyatékos fiatalember, Dávid eddigi élettörténetén keresztül mutatom be a családban élő súlyosan-halmozottan fogyatékos személyek gyógypedagógiai megsegítésének lehetőségeit, ...
  • A strukturált életút áttekintés, mint segítő beszélgetés

Title: A strukturált életút áttekintés, mint segítő beszélgetés 
Author: Szirtes-Szabó, Katalin
Date: 2012
Submitted: 2020-04-07
Szirtes-Szabó, Katalin (2012)
Dolgozatom célja, az életút feldolgozás, mint idősekhez adaptált segítő módszer bemutatása és annak alkalmazási lehetőségeinek feltárása.
Nem viszonzott rokonszenvi választások és a magányos helyzet alakulásának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló közösségekben

Title: Nem viszonzott rokonszenvi választások és a magányos helyzet alakulásának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló közösségekben 
Author: Balogh, Jánosné
Date: 2016
Submitted: 2021-04-08
Balogh, Jánosné (2016)
Dolgozatomban az enyhén értelmi fogyatékos tanulók iskolai beilleszkedését, elfogadását, a társas közösségben elfoglalt helyét, viszonzott és elsősorban nem viszonzott kapcsolatait vizsgálom a több szempontú szociometria ...
  • A csodák palotája az akadálymentesség tükrében

Title: A csodák palotája az akadálymentesség tükrében 
Author: Pap, Zsolt
Date: 2011
Submitted: 2020-04-07
Pap, Zsolt (2011)
Szakdolgozatommal megpróbálom bemutatni a Csodák palotája intézményét, történetét, célkitűzéseit, honnan indult, kiben fogalmazódott meg eme interaktív kiállítás ötlete. Hogyan strukturálható az intézmény, kik dolgoznak ...
  • Látássérült középiskolások beilleszkedése látó osztályközösségbe

Title: Látássérült középiskolások beilleszkedése látó osztályközösségbe 
Author: Sümegi, Csabáné
Date: 2012
Submitted: 2020-04-07
Sümegi, Csabáné (2012)
A dolgozatok többségében súlyos fokban látássérült tanulók helyzetét vizsgálták. Egyik dolgozat sem foglalkozik a gyengénlátó tanulók helyzetével. Vajon ők is peremhelyzetre kerülnek a látó osztályközösségben? Számít-e a ...
  • A súlyosan, halmozottan sérült fiatalok képességeinek felmérése a Strassmeier és az S/P-A-C vizsgálati eszközök segítségével

Title: A súlyosan, halmozottan sérült fiatalok képességeinek felmérése a Strassmeier és az S/P-A-C vizsgálati eszközök segítségével 
Author: Rébék, Tiborné
Date: 2011
Submitted: 2020-04-07
Rébék, Tiborné (2011)
A súlyosan, halmozottan sérültek vizsgálatát az 1.5-ben leírt diagnosztikus eszközök közül a Strassmeier-féle fejlődési skála és az S/P-A-C 1 szociális képességek és személyiségfelmérés alapján végeztem el.
  • Értelmi sérült felnőttek színjátszása

Title: Értelmi sérült felnőttek színjátszása 
Author: Lohonyai, Katalin
Date: 2012
Submitted: 2020-04-08
Lohonyai, Katalin (2012)
A Baltazár színház ismertetése. A Baltazár Társulat tagjai nevezhetők-e színészeknek vagy az ő tevékenységük inkább egy drámapedagógiai foglalkozással azonosítható, ami később előadássá forrta ki magát? Lehet-e tehetséges ...
  • A tanulási zavar veszélyeztetettség óvodáskorban - fejlesztési lehetőségek

Title: A tanulási zavar veszélyeztetettség óvodáskorban - fejlesztési lehetőségek 
Author: Debreczeniné Simon, Marianna
Date: 2012
Submitted: 2020-04-08
Debreczeniné Simon, Marianna (2012)
Szakdolgozatomnak a „Tanulási zavar veszélyeztetettség óvodás korban - fejlesztési lehetőségek” címet választottam, amelyben áttekintem a témával kapcsolatos nemzetközi és hazai szakirodalmakat. Az óvodáskor elméleti ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 1886

DSpace software copyright © 2002-2021  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Impressum
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsIssue DateAuthorsTitlesSubjectsSubmit Date

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorTóth, Eszter (13)Nagy, Eszter (10)Szabó Nóra (9)Nagy, Judit (8)Szabó Bence (8)Tóth, Katalin (8)Tóth, Ágnes (8)Molnár Anett (7)Nagy Edit (7)Szabó, Gábor (7)... MoreSubject
szakdolgozat (18860)
BA/BSc (446)MA/MSc (225)nemzetközi tanulmányok (195)szociológia (173)Magyarország (167)óvoda (156)adatvédelem (152)esettanulmány (127)általános iskola (105)... MoreIssue date2000 - 2021 (17075)1000 - 1999 (1664)9 - 999 (1)

DSpace software copyright © 2002-2021  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Impressum