Az interaktív tábla alkalmazásának módszertani lehetőségei
Subject: EFOP-3.4.3-16-2016-00011
oktatásmódszertan
felsőoktatási tananyag
interaktív tábla
IKT-osztályterem
okoseszközök
web 2.0
motiváció
oktatásmódszertan
felsőoktatási tananyag
interaktív tábla
IKT-osztályterem
okoseszközök
web 2.0
motiváció
Abstract:
A tananyag két szerkezeti egységre bontható: az első részben ismerkedhet meg az interaktív táblával mint eszközzel, annak részeivel, működési elvével, valamint az interaktív tábla szoftverének szemléltetési lehetőségeivel. Ez az egység elsősorban azt mutatja meg, hogy meglévő tananyagai hogyan válthatnak dinamikussá és interaktívvá. A második szerkezeti egységben az új digitális tananyag készítéséé a főszerep. Megtanulhatja, hogyan építheti be az interaktív tábla lehetőségeit a tanári előadásba és magyarázatba, valamint elsajátíthatja az interaktív tananyag készítésének a lépéseit.