Egy súlyosan-halmozottan fogyatékos kislány fejegér oktatásának bemutatása a fejlesztő nevelés-oktatás során
Date: 2014
Subject: szakdolgozat
súlyosan és halmozottan sérült gyermekek -- fejlesztő pedagógia
információs és kommunikációs technológia -- pedagógia -- módszertan
augmentatív és alternatív kommunikáció
súlyosan és halmozottan sérült gyermekek -- fejlesztő pedagógia
információs és kommunikációs technológia -- pedagógia -- módszertan
augmentatív és alternatív kommunikáció
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000878425
Abstract:
Dolgozatom középpontjában Bori, egy súlyosan- halmozottan fogyatékos, 11 éves,
tertraplegia diagnózisú, aphasiás gyermek esete áll, aki a Bliss Alapítvány Segítő
Kommunikációs Központban, fejlesztő nevelés-oktatásban részesül, s ennek keretében
igyekszik elsajátítani a fejegér használatát is, különböző gyakorló programok segítségével.