Integráltan tanuló látássérült diákok osztálytársainak és pedagógusainak attitűd vizsgálata
Date: 2013
Subject: szakdolgozat
látássérült gyermekek -- attitűd -- osztálytársak
látássérült gyermekek -- attitűd -- pedagógusok
integrált nevelés -- attitűd
látássérült gyermekek -- attitűd -- osztálytársak
látássérült gyermekek -- attitűd -- pedagógusok
integrált nevelés -- attitűd
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000808554
Abstract:
A dolgozatomban szeretném rávilágítani a figyelmet arra, hogy milyen hosszú
utat tett meg az integrációs szemlélet, hogy hová tart, és hogy hogyan vélekednek a
diákok, és a pedagógusok, az integrációról, és a látássérült személyekről. Úgy
gondolom, hogy a sikeres integráció megvalósulásában fontos szerepet tölt be az, hogy
a befogadó csoport hogyan vélekedik az integrálni kívánt személyről.