A fonológiai tudatosság és a gyors megnevezés jelentősége a tanulási zavar veszélyeztetettség szempontjából
Date: 2013
Subject: fonológiai tudatosság - tanulási zavar
tanulási zavar - fonológiai tudatosság
gyors megnevezés - tanulási zavar
tanulási zavar veszélyeztetettség - óvodáskor
tanulási zavar - diagnosztika
szakdolgozat
tanulási zavar - fonológiai tudatosság
gyors megnevezés - tanulási zavar
tanulási zavar veszélyeztetettség - óvodáskor
tanulási zavar - diagnosztika
szakdolgozat
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000816881
Abstract:
Az óvodáskorú gyerekek fonológiai tudatosságának és a gyors megnevezési képességének vizsgálatával ezen gyerekek egyénen belüli és egymás közötti teljesítménykülönbségeinek a feltárása, és ezeken a területeken az erősebben és lassabban fejlődő képességek megismerése.