Gyógypedagógusok és többségi pedagógusok IKT használata
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: szakdolgozat
információs és kommunikációs technológia
gyógypedagógusok -- attitűd -- információs és kommunikációs technológia
pedagógusok -- attitűd -- információs és kommunikációs technológia
számítógép-használat -- tanulásban akadályozottak
oktatás -- számítástechnika
információs és kommunikációs technológia
gyógypedagógusok -- attitűd -- információs és kommunikációs technológia
pedagógusok -- attitűd -- információs és kommunikációs technológia
számítógép-használat -- tanulásban akadályozottak
oktatás -- számítástechnika
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000779191
Absztrakt:
Magyarországon már több mint tíz éves múltja van az IKT-eszközök bekerülésének az iskolákba. Ma nincs olyan iskola, amelyben ne lenne számítógép és Internet hozzáférés. Kutatásom fő indoka, hogy Magyarországon az IKT oktatási integrációja – az általános és középiskolákban- a pedagógusok egyéni döntésétől függ.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Chelbezan Csilla Tímea Szakdolgozat 2011.pdf
Méret: 4.762Mb
Formátum: PDF