Az idiómák értelmezése és a szókincs összefüggése enyhén értelmi fogyatékos tanulók esetében
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: szakdolgozat
szókincsvizsgálat -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- szókincsvizsgálat
szókincsvizsgálat -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- szókincsvizsgálat
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000766845
Absztrakt:
Szakdolgozatomban kitűztem célul a nem szószerinti megértés képességét, a metafora megértést vizsgálni enyhén értelmi fogyatékos gyermekek esetében.
Megkísérlem bemutatni a metaforák és a szókincs helyét a kommunikációban, a magyar nyelvben. Vizsgálatomban pedig enyhén értelmi fogyatékos gyermekek metafora megértését térképezem fel valamelyest, illetve összefüggést próbálok találni a szókincs és a metaforák megértése között.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Morauszki_Kata szakdolgozat 2011.pdf
Méret: 450.0Kb
Formátum: PDF