A kutyával támogatott pedagógia szociális és emocionális hatása a tanulásban akadályozott gyermekekre
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: szakdolgozat
kutyás terápia -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- kutyás terápia
fogyatékosságügy -- gyógypedagógia
kutyás terápia -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- kutyás terápia
fogyatékosságügy -- gyógypedagógia
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000759473
Absztrakt:
Szakdolgozatom témájául a kutyás terápiát, azon belül is a kutyával támogatott pedagógiát választottam. Szerettem volna megvizsgálni, hogy a kutya órán való jelenléte milyen hatással van a tanulásban akadályozott gyermekek szociális és emocionális jellemzőire.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Biró_Gabriella_szakdolgozata 2011.pdf
Méret: 1.354Mb
Formátum: PDF