Keresés
1 találatból megjelenítve: 1-3
Cím: Mit tanítunk? Jól tanítunk? - Az írás, olvasás oktatásának kérdései a Középsúlyos értelmi-fogyatékosok Általános Iskolájában (KÁI)
Szerző:
Dátum: 2011
Feltöltve: 2018-07-24
(2011)
Dolgozatomban arra szeretnék választ kapni, hogy a megváltozott képességstruktúrával rendelkező, rendkívül heterogén összetételű osztályokban érdemes-e, kell-e nagy óraszámban, osztály szinten kötelezően írást, olvasást oktatni.
Cím: A lovasterápia, mint kiegészítő intervenciós lehetőség autizmussal élő gyermekek intencionális kommunikációjának fejlesztésében
Szerző:
Dátum: 2013
Feltöltve: 2020-04-15
(2013)
Gyógypedagógiai (KÁI) intézményben dolgozom gyógytornászként több mint tíz éve, nyolc éve rendszeresen tartok lovasterápiás foglalkozásokat értelmi akadályozott gyermekeknek, köztük autizmussal élőknek is.
Minthogy a ...