Consultant dc.contributor.advisor | Virányi, Anita | |
Author dc.contributor.author | Végsőné Kerekes, Eszter Anna | |
Availability Date dc.date.accessioned | 2021-04-07T10:16:54Z | |
Availability Date dc.date.available | 2021-04-07T10:16:54Z | |
Release dc.date.issued | 2015 | |
uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/54727 | |
Abstract dc.description.abstract | Dolgozatom elkészítése során a következő kérdésekre keresem a választ: - Hogyan vélekednek a gyógypedagógusok az IKT eszközök használatáról az oktatás során? - Elegendő digitális tananyag áll rendelkezésükre a gyerekek oktatásához? - Milyen forrásokat használnak? - Honnan szerzik az IKT alkalmazásához szükséges ismereteiket? - Van-e lehetőségük azokat folyamatosan frissíteni, bővíteni? | hu_HU |
Language dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Title dc.title | IKT eszközök használata az értelmileg akadályozott gyermekek tantermi oktatásában | hu_HU |
Language dc.language.rfc3066 | hun | |
Scope dc.format.page | 59 | hu_HU |
Opac ID dc.identifier.opac | http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000903871 | |
Author dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Atipikus Viselkedés és Kongníció Gyógypedagógiai Intézet | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | értelmileg akadályozott gyermekek -- oktatás -- információs és kommunikációs technológia | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | információs és kommunikációs technológia -- gyógypedagógia | hu_HU |
Type dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Release Date dc.description.issuedate | 2015 | hu_HU |
Student's vocational, professional, specialization dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
This item appears in the following Collection(s)
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [679]