A család, az intézmények és a fejlesztések hatása a tanulási és/vagy viselkedési zavarral küzdő gyermekekre
Date: 2015
Subject: szakdolgozat
sajátos nevelési igényű gyermekek -- tanulási zavar
sajátos nevelési igényű gyermekek -- viselkedészavar
sajátos nevelési igényű gyermekek -- magatartászavar
sajátos nevelési igényű gyermekek -- tanulási zavar
sajátos nevelési igényű gyermekek -- viselkedészavar
sajátos nevelési igényű gyermekek -- magatartászavar
Link to Library Catalogue: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000903635
Abstract:
Kutatásom célja, hogy kiderítsem, lehet-e, szükséges-e a vizsgálati módszereket, a diagnosztikus munkát tovább fejleszteni annak érdekében, hogy minden gyermek valóban a számára leginkább megfelelő diagnózist és ezáltal a legmegfelelőbb, komplex segítséget kapja meg?
Szeretnék képet kapni a szülők és a pedagógusok szempontjából, ezek összehasonlításából a család, az intézmények és a fejlesztések hatásairól.