Nem viszonzott rokonszenvi választások és a magányos helyzet alakulásának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló közösségekben
Date: 2015
Subject: szakdolgozat
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociális integráció -- általános iskola
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociometriai felmérés
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
integrált nevelés -- szociometriai felmérés
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociális integráció -- általános iskola
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociometriai felmérés
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
integrált nevelés -- szociometriai felmérés
Link to Library Catalogue: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000903387
Abstract:
A dolgozatom témájának kiválasztásában a szociometria iránti érdeklődésem vezetett el.
A kutatásomtól azt várom, hogy választ kapok az enyhén értelmileg akadályozott gyerekek szociális helyzetének miértjére. Valamint az elmélet és a gyakorlati eredmények összevetése kapcsán olyan összefüggésekre derül majd fény, melyek segítik az integráló intézményekben dolgozó pedagógusok, gyógypedagógusok munkáját abban, hogy az SNI-s gyermek beilleszkedése gördülékenyebben menjen.