Nyolcadik és tizedik osztályos tanulásban akadályozott fiatalok énképének vizsgálata
Date: 2015
Subject: szakdolgozat
tanulásban akadályozottak -- énkép
tanulásban akadályozott gyermekek -- tanulmányi énkép
tanulásban akadályozottak -- fiatalkor
énkép -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- énkép
tanulásban akadályozott gyermekek -- tanulmányi énkép
tanulásban akadályozottak -- fiatalkor
énkép -- tanulásban akadályozottak
Link to Library Catalogue: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000903375
Abstract:
A tanulásban akadályozott gyermekek énképének fejlődéséről, alakulásáról, az általános és területspecifikus énképükről, és az énkép és a teljesítményük közötti kapcsolatáról hazai és nemzetközi viszonylatban egyaránt kevés empirikus adat áll rendelkezésünkre. A részletes empirikus adatok hiányában munkám egyik fő célja a tanulásban akadályozott tanulók énképéről szóló kutatási eredmények körének bővítése. Ehhez egy nemzetközileg elismert,
Magyarországon kevésbé használt kérdőívcsalád, a Self Description Questionnaire egy tagjának adaptált változatával szeretnék adatokat gyűjteni.