Olvasási zavar neuropszichológiai megközelítésben
Date: 2015
Subject: szakdolgozat
diszlexiás gyermekek -- vizsgálat
diszlexia -- neuropszichológia
neuropszichológia -- szűrővizsgálat
diszlexiás gyermekek -- Gyors neurológiai szűrőteszt
diszlexiás gyermekek -- Bender-teszt
diszlexiás gyermekek -- vizsgálat
diszlexia -- neuropszichológia
neuropszichológia -- szűrővizsgálat
diszlexiás gyermekek -- Gyors neurológiai szűrőteszt
diszlexiás gyermekek -- Bender-teszt
Link to Library Catalogue: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000903303
Abstract:
Jelen kutatásban három neuropszichológiai eljárással – RAVLT, BGT, QNST-II 1 – próbálom feltérképezni a diszlexiás tanulók különböző képességeit, összehasonlítva tipikusan fejlődő társaik eredményeivel. Arra vagyok kíváncsi, hogy kimutatható-e szignifikáns különbség a diszlexiás fiatalok és a tipikusan fejlődő társaik között, illetve megfigyelhetőek-e bizonyos együttjárások a különböző területeken.