Szerző dc.contributor.author | Pesti, Csilla | |
Szerző dc.contributor.author | Rapos, Nóra | |
Szerző dc.contributor.author | Nagy, Krisztina | |
Szerző dc.contributor.author | Bohán, Mariann | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2020-09-08T10:59:42Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2020-09-08T10:59:42Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2017 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/50707 | |
Nyelv dc.language | Angol | |
Cím dc.title | Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary | |
Típus dc.type | folyóiratcikk | |
Változtatás dátuma dc.date.updated | 2020-09-08T10:58:25Z | |
Terjedelem dc.format.page | 58-76 | |
Doi azonosító dc.identifier.doi | 10.15388/ActPaed.2017.38.1???? | |
Mtmt azonosító dc.identifier.mtmt | 3304571 | |
Füzetszám dc.identifier.issue | 38 | |
Folyóiratcím rövidítve dc.identifier.jabbrev | ACTA PAEDAG VILNENSIA | |
Folyóirat dc.identifier.jtitle | ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA | |
Kötetszám dc.identifier.volume | 2017 | |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2017 | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.institution | PhD Neveléstudományi Doktori Iskola | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.institution | Neveléstudományi Intézet | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.institution | MTA Határon Túli Magyarok Titkársága | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.institution | Alkalmazott Neveléselméleti Tanszék | |
Szerző intézménye dc.contributor.department | PhD Neveléstudományi Doktori Iskola | |
Szerző intézménye dc.contributor.department | Neveléstudományi Intézet | |
Szerző intézménye dc.contributor.department | PhD Neveléstudományi Doktori Iskola |