Az inkluzív felsőoktatási módszertan adaptációs lehetőségei egy metakutatás alapján
Date: 2020
Subject: inclusive education - higher education
inclusive research - social science
K+F tárgyszavak::5 Társadalomtudományok
inkluzív oktatás - felsőoktatás
inkluzív kutatás - társadalomtudomány
inclusive research - social science
K+F tárgyszavak::5 Társadalomtudományok
inkluzív oktatás - felsőoktatás
inkluzív kutatás - társadalomtudomány
Abstract:
Jelen kutatásban a Magyarországon is egyedülálló participatív oktatási módszer gyakorlati megvalósítását, továbbfejlesztési lehetőségeit, korlátait térképezzük fel, amelynek az ötletét az először 2015/2016-os tanév során a gyógypedagógia alapképzésben kipróbált és azóta folyamatosan fejlesztett és alkalmazott inkluzív szeminárium inspirálta. Az inkluzív szemináriumok keretében participatív oktatók megélt tapasztalataikkal egészítik ki a nem fogyatékossággal élő oktatók szerzett tudását.
Files in this item
Name: Katon_Sándor_Inkluzv_felsookt_Szerzői nyilatkozat.korlatlan.hozzaferes ...
Size: 60.41Kb
Format: PDF