A tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányos tanár kooperációs lehetőségei az órán
Megjelenés dátuma: 2014
Kulcsszó: szakdolgozat
kooperatív tanulás -- tanulásban akadályozott gyermekek
tanulásban akadályozott gyermekek -- kooperatív tanulás
kooperatív tanulás -- tanulásban akadályozott gyermekek
tanulásban akadályozott gyermekek -- kooperatív tanulás
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000879799
Absztrakt:
Diplomamunkám tárgya a tanulásban akadályozottak pedagógiája szakos tanár kooperációs lehetőségei az órán.
Célom: a kagani módszer bemutatása, rávilágítani a módszer pozitív hatásaira, a kooperáció lehetőségét bemutatni más tanulásszervezési módokban, a hazai és külföldi kutatások eredményein át bizonyítani, hogy a kooperatív
tanulási módszernek a mindennapi tanítási gyakorlatban van helye.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Vonza Beáta szakdolgozat 2014.pdf
Méret: 2.062Mb
Formátum: PDF