IKT eszközök a tanulásban akadályozott gyermekek osztálytermi oktatásában
Megjelenés dátuma: 2014
Kulcsszó: pedagógusok - attitűd - információs és kommunikációs technológia
tanulásban akadályozott gyermekek - attitűd - információs és kommunikációs technológia
közoktatás - információs és kommunikációs technológia
információs és kommunikációs technológia - gyógypedagógia
szakdolgozat
tanulásban akadályozott gyermekek - attitűd - információs és kommunikációs technológia
közoktatás - információs és kommunikációs technológia
információs és kommunikációs technológia - gyógypedagógia
szakdolgozat
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000854090
Absztrakt:
Hogyan viszonyulnak a pedagógusok az új technológiák eszközeihez? Miként tudják az IKT eszközöket a tanulásban akadályozott gyerekeknek tartott tanítási óráikon felhasználni? Mennyiben segítheti a munkájukat? Milyen lehetőségeket rejtenek ezek az eszközök? Milyen eszközök állnak a pedagógusok rendelkezésére az iskolákban?
A tételhez tartozó fájlok
Név: Juraszik_Eszter_szakdolgozat.pdf
Méret: 2.002Mb
Formátum: PDF