Témavezető dc.contributor.advisor | Höfflerné Pénzes, Éva | |
Szerző dc.contributor.author | Bartáné Szentesi, Edit | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2020-04-16T08:30:08Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2020-04-16T08:30:08Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2012 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/47087 | |
Kivonat dc.description.abstract | Vizsgálat, melynek célja a kognitív struktúra eltérő mintázatának feltérképezése az idiómák értelmezésében tipikusan fejlődő és enyhén értelmi fogyatékos gyermekeknél. Eredményei alátámasztják azt a feltételezést, hogy az enyhén értelmi fogyatékos gyermekeknél későbbi korban alakul ki a tudatelmélet. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Cím dc.title | Kognitív funkciók szerepe az idiómák értelmezésében | hu_HU |
Nyelv dc.language.rfc3066 | hun | |
Terjedelem dc.format.page | 120 | hu_HU |
Opac azonosító dc.identifier.opac | https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000800397 | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | nyelvi fejlettség - figuratív nyelvhasználat - kisiskoláskor | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | naiv tudatelmélet - enyhén értelmi fogyatékos gyermekek - kisiskoláskor | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Típus dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2012 | hu_HU |
A hallgató szakja, szakpárja, szakiránya dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
Gyűjtemény dc.description.collection | Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (ATIVIK) | hu_HU |
A tételhez tartozó fájlok
Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [1275]