Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Stefanik, Krisztina
Author
dc.contributor.author
Tóth-Darancó, Éva 
Availability Date
dc.date.accessioned
2020-04-16T08:31:17Z
Availability Date
dc.date.available
2020-04-16T08:31:17Z
Release
dc.date.issued
2013
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/47086
Abstract
dc.description.abstract
A vizsgálatomban azt igyekszünk felmérni, hogy valóban befolyásolja-e az autizmus mélyebb megértése a tanárok attitűdjét egy adott gyermekkel kapcsolatban.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
A tanári interpretációk alakulása az egyes viselkedések hátterében húzódó okok ismeretének tükrében egy magasan funkcionáló autizmus spektrum zavarral élő gyermek eseténhu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
48hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000829691
Author
dc.contributor.inst
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Gyógypedagógiai Továbbképző Központhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Keywords
dc.subject.hu
pedagógusok -- attitűd -- autista gyermekekhu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2013hu_HU
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU


Files in this item

A tanári interpretációk alakulása az egyes viselkedések hátterében húzódó okok ismeretének tükrében egy magasan funkcionáló autizmus spektrum zavarral élő gyermek esetén
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record