Az iskolai és a társadalmi integrációval kapcsolatos attitűdök vizsgálata
Date: 2010
Subject: szakdolgozat
sajátos nevelési igényű gyermekek -- integrált nevelés
sajátos nevelési igényű gyermekek -- beilleszkedés
attitűd -- integrált nevelés
sajátos nevelési igényű gyermekek -- integrált nevelés
sajátos nevelési igényű gyermekek -- beilleszkedés
attitűd -- integrált nevelés
Link to Library Catalogue: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000779206
2010
2010
Abstract:
Dolgozatom első felében leírom a fogyatékos személyekkel szembeni attitűd változásait, az integrált oktatás - nevelés előzményeit, személyi és tárgyi feltételeit, törvényi hátterét, típusait, formáit, szintjeit, kiemelve az integráció és az inklúzió közötti minőségi
különbséget.
Dolgozatom második felében bemutatom az általam végzett kutatást, a vizsgálat módszerét, a felmérésemben használt kérdőívet és a tapasztalatokat, majd összefoglalom az eredményeket.