Témavezető dc.contributor.advisor | Höfflerné Pénzes, Éva | |
Szerző dc.contributor.author | Morauszki, Kata | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2020-03-30T07:32:57Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2020-03-30T07:32:57Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2011 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/46831 | |
Kivonat dc.description.abstract | Szakdolgozatomban kitűztem célul a nem szószerinti megértés képességét, a metafora megértést vizsgálni enyhén értelmi fogyatékos gyermekek esetében. Megkísérlem bemutatni a metaforák és a szókincs helyét a kommunikációban, a magyar nyelvben. Vizsgálatomban pedig enyhén értelmi fogyatékos gyermekek metafora megértését térképezem fel valamelyest, illetve összefüggést próbálok találni a szókincs és a metaforák megértése között. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Cím dc.title | Az idiómák értelmezése és a szókincs összefüggése enyhén értelmi fogyatékos tanulók esetében | hu_HU |
Nyelv dc.language.rfc3066 | hun | |
Terjedelem dc.format.page | 46 | hu_HU |
Opac azonosító dc.identifier.opac | https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000766845 | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | szókincsvizsgálat -- tanulásban akadályozottak | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | tanulásban akadályozottak -- szókincsvizsgálat | hu_HU |
Típus dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2011 | hu_HU |
A hallgató szakja, szakpárja, szakiránya dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
Gyűjtemény dc.description.collection | Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (ATIVIK) | hu_HU |
A tételhez tartozó fájlok
Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [1275]