Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Radványi, Katalin
Author
dc.contributor.author
Szabó, Barbara 
Availability Date
dc.date.accessioned
2019-09-05T11:51:32Z
Availability Date
dc.date.available
2019-09-05T11:51:32Z
Release
dc.date.issued
2011
Abstract
dc.description.abstract
A kommunikáció emberi megnyilvánulása a beszéd, annak expresszív és produktív oldalának, azaz a passzív és aktív szókincs vizsgálatát tűztem ki célul értelmileg akadályozott gyermekeknél, különböző korcsoportokban és különböző fejlesztésekben részt vett gyermekek között. Kíváncsi voltam arra, hogy a beszélő és nem beszélő gyermekek passzív szókincse nagymértékben különbözik-e egymástól. A vizsgálataim kiterjednek a korai fejlesztés, IQ- összefüggéseire, valamint a családi környezetnek milyen befolyásoló hatása van a gyermekek szókincsének fejlődése során.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
Az értelmileg akadályozottak aktív és passzív szókincsének vizsgálatahu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
70hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000760281
Author
dc.contributor.inst
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszékhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szókincsvizsgálat -- értelmileg akadályozottakhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
értelmileg akadályozottak -- szókincsvizsgálathu_HU
Keywords
dc.subject.hu
fogyatékosságügy -- gyógypedagógiahu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2011hu_HU
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU


Files in this item

Az értelmileg akadályozottak aktív és passzív szókincsének vizsgálata
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record