Tanulási problémákkal küzdő gyermekek helyzete a többségi általános iskolában
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: integrált nevelés -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
tanulási zavar -- fejlesztés -- iskoláskor
szakdolgozat
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
tanulási zavar -- fejlesztés -- iskoláskor
szakdolgozat
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000760079
Absztrakt:
Dolgozatomban igyekszem feltárni azt, hogy miként vélekednek és milyen a hozzáállásuk a jelenleg is dolgozó pedagógusoknak azokról a tanulókról, akik attól (is) különlegesek, hogy tanulási problémával küzdenek. Érdekel továbbá az is, hogy ilyen szempontból van-e különbség egy fővárosi és egy vidéki többségi általános iskola között.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Pék Gabriella_szakdolgozat_2011.pdf
Méret: 518.8Kb
Formátum: PDF