Consultant dc.contributor.advisor | Szekeres, Ágota | |
Author dc.contributor.author | Lombos, Hanna | |
Availability Date dc.date.accessioned | 2019-07-25T14:03:36Z | |
Availability Date dc.date.available | 2019-07-25T14:03:36Z | |
Release dc.date.issued | 2011 | |
uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/43426 | |
Abstract dc.description.abstract | Dolgozatom témájául egyrészt azért a kéttanáros modellt választottam, mert meglátásom szerint ez az oktatási forma több olyan területet is érint, és megpróbál felszámolni, melyeket mint már korábban említettem, a hagyományos oktatás keretein belül sokan kritizáltak, és melyeket számos más iskolarendszer, modell, és törekvés is fontosnak talált megváltoztatni. (pl.: egyéni differenciálás, heterogén csoportok, szociális kompetenciák tudatos fejlesztése, kooperáció, gyermekcentikusság, hagyományos osztálytermi berendezés átalakulása… stb.) Másrészt Magyarországon rendkívül kevés azoknak az intézményeknek a száma, melyek használják a kéttanáros modellt, és igen szűkös a magyar nyelvű szakirodalom is ebben a témában. Úgy gondoltam fontos, hogy minél nagyobb rálátással rendelkezhessünk, hol van a helye ennek a modellnek a többi alternatív oktatási forma között, mennyire vehető komolyan, és van-e az ismerethiány, illetve az anyagiakon kívül – két pedagógus fizetése – más oka annak, hogy ilyen kis mértékben terjedt el ez az oktatási forma eddig az országban. | hu_HU |
Language dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Title dc.title | A kéttanáros modell hazai megvalósulási formáinak és hatékonyságának vizsgálata | hu_HU |
Language dc.language.rfc3066 | hun | |
Scope dc.format.page | 114 | hu_HU |
Opac ID dc.identifier.opac | http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000759692 | |
Author dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | fogyatékosságügy -- gyógypedagógia | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | kéttanáros modell -- integrált nevelés | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | integráció -- oktatás | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | reformpedagógiai iskolák | hu_HU |
Type dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Release Date dc.description.issuedate | 2011 | hu_HU |
Student's vocational, professional, specialization dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
This item appears in the following Collection(s)
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [623]