Consultant dc.contributor.advisor | Papp, Gabriella | |
Author dc.contributor.author | Biró, Gabriella | |
Availability Date dc.date.accessioned | 2019-07-15T14:30:00Z | |
Availability Date dc.date.available | 2019-07-15T14:30:00Z | |
Release dc.date.issued | 2011 | |
uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/43109 | |
Abstract dc.description.abstract | Szakdolgozatom témájául a kutyás terápiát, azon belül is a kutyával támogatott pedagógiát választottam. Szerettem volna megvizsgálni, hogy a kutya órán való jelenléte milyen hatással van a tanulásban akadályozott gyermekek szociális és emocionális jellemzőire. | hu_HU |
Language dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Title dc.title | A kutyával támogatott pedagógia szociális és emocionális hatása a tanulásban akadályozott gyermekekre | hu_HU |
Language dc.language.rfc3066 | hun | |
Scope dc.format.page | 92 | hu_HU |
Opac ID dc.identifier.opac | http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000759473 | |
Author dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | kutyás terápia -- tanulásban akadályozottak | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | tanulásban akadályozottak -- kutyás terápia | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | fogyatékosságügy -- gyógypedagógia | hu_HU |
Type dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Release Date dc.description.issuedate | 2011 | hu_HU |
Student's vocational, professional, specialization dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
This item appears in the following Collection(s)
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [679]