A kutyával támogatott pedagógia szociális és emocionális hatása a tanulásban akadályozott gyermekekre
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: szakdolgozat
kutyás terápia -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- kutyás terápia
fogyatékosságügy -- gyógypedagógia
kutyás terápia -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- kutyás terápia
fogyatékosságügy -- gyógypedagógia
Könyvtári katalógus link: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000759473
Absztrakt:
Szakdolgozatom témájául a kutyás terápiát, azon belül is a kutyával támogatott pedagógiát választottam. Szerettem volna megvizsgálni, hogy a kutya órán való jelenléte milyen hatással van a tanulásban akadályozott gyermekek szociális és emocionális jellemzőire.