A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Pluhár, Zsuzsa 
Szerző
dc.contributor.author
Torma, Hajnalka 
Szerző
dc.contributor.author
Törley, Gábor 
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2019-11-07T10:23:16Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2019-11-07T10:23:16Z
Kiadás
dc.date.issued
2019
Isbn
dc.identifier.isbn
9786158060820
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/40822
Kivonat
dc.description.abstract
Az informatikai gondolkodás (computational thinking) egyik alapköve az algoritmikus gondolkodás. Ennek mérésére, fejlesztésére több irányzat is létezik. Egyik igen komoly és sokrétű elgondolás a számítógép nélkül, a gondolkodási sémákon keresztül történő megközelítés. Ilyen a nemzetközi Bebras kezdeményezés is. Kutatásunkban az Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatika Karának angol nyelvű BSc-s hallgatóin keresztül arra kerestük a választ, hogy az első szemeszter tantárgyainak hatására mennyire változik a hallgatók algoritmikus gondolkodása, illetve az alapozó programozást támogató (Programming) kurzuson nyújtott teljesítmény milyen összefüggéseket mutat ezen változásokkal. A felméréshez a Bebras kezdeményezés feladatainak segítségével készítettük el felmérésünket, melynek alapjait és elsődleges eredményeit a cikkünkben foglaltuk össze.
Nyelv
dc.language
Magyar
Kapcsolati adatok
dc.relation.ispartof
urn:isbn:9786158060820
Cím
dc.title
Hallgatói teljesítményértékelés az algoritmikus gondolkodás tükrében
Típus
dc.type
könyvfejezet
Változtatás dátuma
dc.date.updated
2019-03-18T13:58:58Z
Könyv címe
dc.identifier.booktitle
InfoDidact 2018
Mtmt azonosító
dc.identifier.mtmt
30603067
Kiadás éve
dc.description.issuedate
2019
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
PhD Informatika Doktori Iskola
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
Közigazgatási Informatika Tanszék
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
Média- és Oktatásinformatika Tanszék
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
E-közszolgálati Fejlesztési Intézet
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Média- és Oktatásinformatika Tanszék
Szerző intézménye
dc.contributor.department
PhD Informatika Doktori Iskola
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Média- és Oktatásinformatika Tanszék


A tételhez tartozó fájlok

Hallgatói teljesítményértékelés az algoritmikus gondolkodás tükrében
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai