Keresés
6 találatból megjelenítve: 1-6
Cím: Magyar nagyipari sörök 2020-as reklámkommunikációjának áttekintése
Szerző:
Dátum: 2021-05-14
Feltöltve: 2022-07-07
(2021-05-14)
A dolgozatban a hazai piacot uraló három sörmárka 2020-as reklámkommunikációs stratégiáit, illetve ezek egymáshoz való viszonyát járom körül Taylor üzenetstratégiai modellje, valamint további releváns szempontok mentén. ...
Cím: Kommunikációs stratégiaalkotás és egy marketingkampány felépítése a gyakorlatban
Szerző:
Dátum: 2021-11-25
Feltöltve: 2023-12-01
(2021-11-25)
Dolgozatomban a Mastercard marketingkampányát elemeztem primer, illetve szekunder adatok segítségével.
Cím: Az undor és a célzott reklám hatása az átlagostól eltérő gyümölcsök és zöldségek vásárlására
Szerző:
Dátum: 2021-04-13
Feltöltve: 2022-07-08
(2021-04-13)
Az ételpazarlás hátterében gyakran a termények küllemének visszautasítása áll. A dolgozatban megvizsgálom, hogy az undor érzelme milyen hatással bír furcsa küllemű termények fogyasztására, valamint, hogy a célzott reklám ...
Cím: Az Európai Néppárt politikai marketingtevékenysége a legutóbbi két EP választás során
Szerző:
Dátum: 2020-05-24
Feltöltve: 2021-02-23
(2020-05-24)
Szakdolgozatomban az Európai Néppárt politikai marketingjét mutatom be, különböző kampánystratégiai elemeket felhasználva és elemezve. A párt kampányainak elemzése után, részletesen kitérek a politikai marketing ismertetésére ...
Cím: A zöld marketing hatásosságát befolyásoló tényezők elemzése
Szerző:
Dátum: 2021-05-28
Feltöltve: 2022-07-07
(2021-05-28)
A fenntarthatóság és a fast fashion összeférhetetlensége már évtizedek óta fennálló probléma. Ennek a relációnak kapcsán minden alkalommal felmerülő fogalmak: a zöldremosás és a zöld marketing. Jelen kutatás középpontjában ...
Cím: A közösségi médiareklám hatásossága, egy biztosító YouTube influenszer kampányán keresztül
Szerző:
Dátum: 2021-11-21
Feltöltve: 2023-12-01
(2021-11-21)
A dolgozat a közösségi médiareklám hatásosságát mutatja be, egy influenszerek által végzett reklámtevékenység hatásvizsgálatán keresztül. A cél, egy influenszer marketing kampány sikerességének felmérése során, mérlegelési ...