A kéttanáros modell négy típusának kipróbálása az alsó tagozatban
Date: 2011
Subject: szakdolgozat
tanulásban akadályozottak általáno iskola kéttanáros modell
kéttanáros modell tanulásban akadályozottak
fogyatékosságügy gyógypedagógia
tanulásban akadályozottak általáno iskola kéttanáros modell
kéttanáros modell tanulásban akadályozottak
fogyatékosságügy gyógypedagógia
Link to Library Catalogue: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=756884
Abstract:
Szakdolgozatomban a kéttanáros modell négy formájának a kipróbálása közben szerzett gyakorlati tapasztalatokat, az együttműködést és az eredményességet mutatom be. A nagykátai Mátrai Gábor Általános Iskola 4. a osztályában négy alkalommal, egy-egy nap keretében az osztálytanítóval közösen a tanítási órákon alkalmaztuk a kéttanáros tanítás modelljeit, a professzionális asszisztenciát, a támogatott differenciálást, a team tanítást, és a kooperatív tanítást, tanulást.