Témavezető dc.contributor.advisor | Fazekasné Fenyvesi, Margit | |
Szerző dc.contributor.author | Balogh, Marianna | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2018-06-26T15:12:43Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2018-06-26T15:12:43Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2011 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/38350 | |
Kivonat dc.description.abstract | A dolgozat első része elméleti áttekintést ad a motivációról, a motiváció kognitív elméleteiről, a tanulási motivációról. Törekszik bemutatni az olvasási motivációt, a benne működő motívumrendszer egy lehetséges felosztását. Majd a tanulásban akadályozott gyermekeket és olvasáselsajátításuk jellemzőit mutatom be. A második rész a tanulásban akadályozott gyermekek és többségi társak olvasási motivációjának összehasonlító vizsgálatával foglalkozik. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Cím dc.title | Tanulásban akadályozott gyermekek olvasás attitűdje | hu_HU |
Nyelv dc.language.rfc3066 | hun | |
Terjedelem dc.format.page | 46 | hu_HU |
Opac azonosító dc.identifier.opac | https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000756399 | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | tanulásban akadályozottak | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | motiváció | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | olvasás | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | tanulás | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | fogyatékosságügy | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | gyógypedagógia | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Típus dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2011 | hu_HU |
A hallgató szakja, szakpárja, szakiránya dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
Gyűjtemény dc.description.collection | Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (ATIVIK) | hu_HU |
A tételhez tartozó fájlok
Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [1275]