Az integrált gyermekek szociális helyzete az osztályban
Date: 2010
Subject: tanulásban akadályozott gyermekek
integrált nevelés
szociometriai felmérés
fogyatékosságügy
gyógypedagógia
szakdolgozat
integrált nevelés
szociometriai felmérés
fogyatékosságügy
gyógypedagógia
szakdolgozat
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000743617
Abstract:
Dolgozatomat két nagy egység köré építem. Az első nagy egység az elméleti összegzés. Ebben egyrészt az integrációval, másrészt a szociális kompetenciával kapcsolatos tanulmányokat, a kapcsolódó szakirodalmakat és a saját tapasztalataimat
rendszerezem. A másik nagy részt az Óbudai Nagy László Általános Iskola három osztályában tanuló integrált gyermekek szociális helyzetének gyakorlati vizsgálata és értékelése adja. Majd dolgozatomat az elmélet és a gyakorlat alapján kikristályosodó összegzéssel zárom.