Témavezető dc.contributor.advisor | Szekeres, Ágota | |
Szerző dc.contributor.author | Máté, Ivett | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2018-06-05T15:08:38Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2018-06-05T15:08:38Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2010 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/38112 | |
Kivonat dc.description.abstract | Dolgozatom első részében a tanulási akadályozottság, valamint a tanulásban -, illetve értelmileg akadályozott gyermekek sajátosságait mutatom be, mivel vizsgálatomban az ő emlékezeti teljesítményüket vizsgálom. A második fejezetben térek rá az emlékezet témakörre, ahol ismertetem az emlékezet fajtáit,- szenzoros tár, rövid- és hosszú távú memória-, majd folytatom az emlékezet folyamataival, a bevésés, megőrzés, felidézés szakaszainak bemutatásával. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Cím dc.title | Tanulásban akadályozott gyermekek emlékezetének összehasonlító vizsgálata | hu_HU |
Nyelv dc.language.rfc3066 | hun | |
Terjedelem dc.format.page | 89 | hu_HU |
Opac azonosító dc.identifier.opac | https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000743619 | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | tanulásban akadályozottak | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | emlékezet | hu_HU |
Típus dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2010 | hu_HU |
A hallgató szakja, szakpárja, szakiránya dc.description.course | Tanulásban akadályozottak pedagógiája szak | hu_HU |
Gyűjtemény dc.description.collection | Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (ATIVIK) | hu_HU |
A tételhez tartozó fájlok
Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [1275]